Caprice des Deux

aug 13 2023

Zesde zomerconcert: Caprice des Deux

Op zondagmiddag 13 augustus wordt het zesde en laatste concert van de zomerserie concerten in de Oude Kerk verzorgd door Caprice des Deux, een ensemble dat bestaat uit Ruud Raike (saxofoon) en Jaap Brackman (piano). Beiden musiceren vanuit de emotionele boodschap van de muziek en hebben zich tot opdracht gesteld deze zo duidelijk mogelijk met hun publiek te communiceren. Via haar concerten wil dit ensemble een zo breed mogelijk publiek laten kennismaken met de vaak onbekende, ongekende mogelijkheden van de saxofoon in de klassieke muziek. Caprice des Deux heeft een zeer breed repertoire: drieëneenhalve eeuw muziekgeschiedenis, met werken van Bach tot Piazzolla, van barok tot experimenteel.
Een verrassend concert dat u niet wilt missen!
Over Caprice des Deux
Cv’s Caprice des Deux
Programma 13 augustus

Kaartverkoop voor het concert in de kerk. Toegangsprijs is € 12,50 (contant gepast betalen; pinbetaling is mogelijk en heeft de voorkeur).
Vooraf reserveren is niet nodig.