Bert van de Brink en Pieter de Mast

aug 06 2023

Vijfde zomerconcert: Bert van de Brink en Pieter de Mast

Op zondagmiddag 6 augustus vindt het vijfde zomerconcert in de Oude Kerk plaats. Jazzmusici Bert van de Brink (piano, orgel en accordeon) en Pieter de Mast (sopraansax en dwarsfluiten), die ook hun sporen in de klassieke muziek en de wereldmuziek hebben verdiend, gaan een nieuwe uitdaging aan. Zij hebben met elkaar gemeen dat ze graag in genre-overschrijdende contexten werken. De Mast en Van den Brink spelen een programma van composities van De Mast en jazzstandards. Ze houden van onverwachte interventies van elkaar om die daarna tot een originele gezamenlijke improvisatie te verwerken. Pieter en Bert hebben met elkaar gemeen dat ze bekend staan om hun geraffineerde aandacht voor klankkleur.
Over Pieter de Mast en Bert van de Brink

Kaartverkoop voor het concert in de kerk. Toegangsprijs is € 12,50 (contant gepast betalen; pinbetaling is mogelijk en heeft de voorkeur).
Vooraf reserveren is niet nodig.