Liesbeth Vreeburg

jul 23 2023

Derde zomerconcert: Liesbeth Vreeburg

Op zondagmiddag 23 juli vindt het derde zomerconcert in de Oude Kerk plaats. Liesbeth Vreeburg laat met haar harp een gevarieerd programma horen. Zij speelt muziek uit de barok, het impressionisme en de klassieke periode. Daarnaast laat zij enkele eigen songs horen.
Liesbeth Vreeburg is harpiste, componiste, muziektheatermaker en performer, actief in een verscheidenheid van muzikale werelden. Ze combineert het ontwikkelen van haar eigen werk met het spelen van 18e, 19e, en 20e-eeuwse kamermuziek en het uitvoeren van gloednieuwe composities. Ze houdt ervan om te werken op de kruising van disciplines, waar beeld, klank en woord in elkaar overvloeien.
Programma en CV Liesbeth Vreeburg

Kaartverkoop voor het concert in de kerk. Toegangsprijs is € 12,50 (contant gepast betalen; pinbetaling is mogelijk en heeft de voorkeur).
Vooraf reserveren is niet nodig.

Foto: Merlijn Doomernik