Organist Ko Zwanenburg

mei 26 2024

Orgelconcert Ko Zwanenburg

Op zondag 26 mei 2024 wordt het Van Gruisen-Van Oeckelen orgel in de Oude Kerk bespeeld door organist Ko Zwanenburg.
Het concert begint met Suite in G BWV 816 van J.S. Bach. Vervolgens horen wij werken van F. Mendelssohn-Bartholdy, T. Hagen en J. Alain. Als laatste zal Ko Zwanenburg muziek van A. Pärt en Th. Dubois laten horen. Een gevarieerd programma voor elke (orgel)liefhebber.
Ko Zwanenburg studeerde orgel, piano en kerkmuziek in Utrecht. Daarnaast volgde hij een cursus improvisatie. Het geven van concerten en het begeleiden van solisten en koren combineert hij met lesgeven in zijn eigen praktijk voor orgel en piano. Naast zijn werkzaamheden als docent is Ko cantor-organist van de Nicolaïkerk te Utrecht.

Programma 26 mei 2024 en CV Ko Zwanenburg
Website: https://kozwanenburg.org

Kaartverkoop vóór het concert in de kerk.
Toegangsprijs is € 12,50 (contant gepast betalen of pinbetaling).
Toegang voor kinderen tot 12 jaar is gratis.